Find gadgets til jul

Åbent køb til og med 7/1-25

Find gadgets til jul

Åbent køb til og med 7/1-25

Fri fragt over 299kr
Fri fragt over 299kr
Kundeservice

Velkommen til CDON!

Kontakt os angående din ordre

Svartid ≈ 24 - 72 timer

Handler din henvendelse om en returnering, reklamation eller måske har du ikke modtaget dit produkt inden for tidsfristen? Kontakt os via denne formular, så vil dit spørgsmål blive sendt direkte til den sælger, der har solgt dit produkt.


Ofte stillede spørgsmål

Jeg kan ikke finde min ordrebekræftelse?

Din ordrebekræftelse skal findes i din indbakke direkte efter købet. Hvis ikke du finder den, check gerne din spam indbakke. Finder du den fortsat ikke? Intet problem! Kontakt os gennem formularen her på siden, så hjælper vi dig med at finde den. Husk at anvende samme e-mail adresse som du anvendte, da du foretog købet.

Jeg har et spørgsmål om min betaling

Har du spørgsmål angående din betaling? Kig gerne på vores side om betalingsmetoder her, eller kontakt vores betalingspartner Qliro direkte. De er eksperter i alt vedrørende betalinger og hjælper dig hellere end gerne. Du kan kontakte Qliro her.

Hvor er min pakke?

Vi forstår at du glæder dig til at modtage din pakke. Nogle gange sendes pakken med sporing, andre gange uden. Det kommer an på produktet og hvordan sælgeren vælger at sende den. Hvis din pakke har sporing får du et sporingsnummer via e-mail når pakken sendes fra lageret.

Kan jeg afbestille eller ændre min bestilling?

Nogle gange går det at afbestille en bestilling, men det kommer an på om produktet allerede er blevet pakket, eller ikke. Det bedste er at kontakte os så hurtigt som muligt gennem formularen ovenfor, så kontakter vi dig angående det. Bemærk venligst at ordren ikke stoppes før vi har bekræftet den.

Hvis du vil ændre noget i din bestilling, for eksempel størrelse eller farve, er det desværre ikke muligt. Men du kan altid spørge om at afbryde bestillingen og derefter lave en ny med de korrekte oplysninger.

Hvad skete der med mine sider?

Vi har for nylig opdateret vores hjemmeside, og muligheden for at logge ind og se dine tidligere ordrer er desværre blevet fjernet. Du kan læse mere her.



Har du andre spørgsmål?

Svartid ≈ 2-3 uger

Hvis dit spørgsmål drejer sig om en manglende ordrebekræftelse eller et andet spørgsmål om sortiment, hvor du ikke allerede har et ordrenummer, kan du skrive dit spørgsmål her og give så mange oplysninger som muligt.

Vi har desværre en lang behandlingstid i øjeblikket.

Du finder dit ordrenummer i din ordrebekræftelse (de første 8 tegn)