Tilbage til toppen

Nordens største markedsplads

Leveringer nær dig.

Hos os kan alle få en god deal

Trygt ehandel siden 1999

Microsoft® Office 365 Business Premium

(0)
Skrive en anmeldelse

Software

Digitalt Produkt

Microsoft® Office 365 Business Premium
Microsoft® Office 365 Business Premium
Microsoft® Office 365 Business Premium
Microsoft® Office 365 Business Premium
Microsoft® Office 365 Business Premium
1108 kr.
Fri fragt

Overvåg prisen på produktet

  • Word processing, productivity
  • Software
  • 12 måneders abonnement for én person – fås til organisationer med op til 300 medarbejdere mod yderligere betalingslicenser
  • 1 TB OneDrive for Business-cloudlager med registrering af ransomware og filgendannels
  • Én licens dækker komplette installationer af Office-apps og -programmer på 5 telefoner, 5 tablets og 5 pc’er eller Mac-computere pr. bruger (herunder Windows, iOS og Android)
  • Premium-versioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, Publisher (Publisher og Access fås kun til pc)
  • Virksomhedsprogrammer: Outlook Customer Manager, Bookings
  • Business-tjenester: Exchange Online med 50 GB postkasse og brugerdefineret maildomæneadresse, Skype for Business, Microsoft Teams, SharePoint Online
  • Premium-support via chat eller telefon med Microsoft-ekspert

Hvad er inkluderet?
Din moderne virksomhed fortjener de bedste værktøjer og programmer, herunder alle de velkendte favoritter, vi kender og holder af, uanset enhed og tidspunkt.

PROGRAMMER I TOPKLASSE
Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, Publisher

TJENESTER TIL VIRKSOMHEDER
Exchange, Skype for Business, Teams, SharePoint

VIRKSOMHEDSAPPS
Outlook Customer Manager, Bookings

TJENESTER
Domæne i 1 år

Tjenester og programmer til virksomheder
Forøg virksomhedens produktivitet med essentielle Office-værktøjer, der drives af en cloud-løsning. Office 365 Business Premium gør dit arbejde enklere og gør det muligt for teams at samarbejde med hinanden i realtid – inklusive virksomhedstjenester og -apps, der er udviklet til alle dine enheder, herunder fakturering og mødeplanlægning og -indkaldelser.

  • Exchange
    Brugervenlig mail i virksomhedsklasse, og med en livfuld og velkendt Outlook-oplevelse, som du kan få adgang til fra din computer eller en webbrowser, herunder integration (synkronisering) af din kalender, dine kontakter og notater på tværs af alle dine enheder.
  • Teams
    Projektstyring og overblik over tingene er ingen sag takket være trådede og faste chatfunktioner, fildeling for at holde teammedlemmer ajour og muligheden for at redigere originalt indhold samtidigt eller redigere eksisterende projektdata.
  • SharePoint
    Styrk din virksomhed ved at dele og administrere indhold, udnytte programmer, der styrker teamwork, og give adgang til værdifulde oplysninger, der gør samarbejdet nemmere i hele organisationen.
  • Skype for Business
    Takket være den enkle og brugervenlige grænseflade kan teammedlemmer bedre kan kommunikere og samarbejde med andre virksomheder ved at holde onlinemøder uanset tid og sted.
  • Outlook Customer Manager
    Brug mindre tid på at administrere dine data og mere tid på at opbygge kunderelationer. Med denne smarte løsning kan du organisere dine virksomhedsdata på effektiv vis
  • Reservation
    Styrk kundeloyaliteten ved at gøre det enklere for dem at planlægge og administrere aftaler og give dem større fleksibilitet og kontrol til at reservere netop de tidspunkter og tjenester, de har brug for samt modtage bekræftelser, kalenderinvitationer og påmindelser.
Genre:
Word processing
productivity
Formater:
Software

0.0

baseret på 0 anmeldelser

Vise flere anmeldelser (-5)

Se også

Vi har i øjeblikket lukket chatten, men send os gerne mail i stedet for. Vi forsøger at besvare alla henvendelse indenfor 24 timer, og du kontakte os via mail her.