Ordrestatus

Ordrestatus
Du kan kontrollere din ordrestatus her.


Almindelige spørgsmål vedr. leveringstider på din ordre.

  • Min ordre har ligget i 3 dage eller længere, og er ikke blevet sendt endnu.

    Dette skyldes normalt at et eller flere produkter på din ordre er midlertidigt udsolgt hos vores leverandør.

    Bemærk at vi de fleste tilfælde ikke kan bekræfte et præcist dato for levering, dog plejer leveringen ske indenfor kort tid.

    Hvis du har ventet lang tid på din vare bedes du kontakte vores kundeservice
  • Min ordre er blevet delleveret men jeg kan ikke se den sidste del af ordren på mine sider.

    Når din ordre sendes til pakning vil den midlertidig forsvinder fra statusen på "Mine Sider".
    Dette er frem til at vores system har opdateret ordrens status. Dette vil ske indenfor et par timer.
  • Min ordre er blevet delleveret men en vare er restnoteret. Hvornår sendes den?
    Restnoterede varer har oftest længere leverance tid. Dette kan skyldes at varen endnu ikke er udgivet eller at den skal bestilles ind til vores lager.

    I disse tilfælde vil du kunne se den aktuelle leveringstid gennem at kigge på varens produktside.

    Bemærk at vi de fleste tilfælde ikke kan bekræfte et præcist dato for levering, dog plejer leveringen ske indenfor kort tid.

    Hvis du har ventet lang tid på din vare bedes du kontakte vores kundeservice
  • Min vare er ikke udkommet endnu, hvornår sendes ordren?
    Din bestilling vil blive behandlet i dagene før varens release og derefter bliver den sendt til dig.
    Dette er for at du skal have den på release-dagen.

    Varens releasedato står angivet på varens produktside.
  • Min ordre har ligget til "Modtaget af lageret" i lang tid, hvorfor det?
    Ved høj belastning kan en forsinkelse opstå mens din ordre pakkes. Hvis dette sker beder vi dig vente i en dags tid før du kontakter os.

    Hvis forsinkelsen er længere en 48 timer beder vi dig om at sende dit ordrenummer til os, så vil vi kontakte vores lager.

 

Hvad betyder status under ordrehistorik?

Annullerede
Din ordre er annullerede og bliver ikke sendt.

Ordre ændret af kundeservice
Hele eller dele af din ordre er blevet ændret af os. Normalt vil du blive underrettet når det sker, med information om ændringen.

Information savnes
Der findes for tiden ingen information om din ordre. Det kan betyde at vi p.t. ikke får kontakt med lagersystemet, venligst prøv igen om lidt.

Ikke leverede
Din ordre er endnu ikke leverede af os. Venligst se den forventet leveringstid af varen på produktsiden.

Delleverede
Dele af din ordre er sendt til dig. Resterende varer forventes til vores lager hvorefter de straks vi har modtaget dem på vores lager vil blive sendt til dig.

Modtaget af lageret
Din ordre er ved at blive plukket, pakket og vil dernæst blive sendt inden for kort tid.

Sendt
Vi har sendt din bestilling. Ved normal postgang skal forsendelsen være fremme indenfor 1-3 arbejdsdage.