Gave/Ændre leveranceadresse

Gave / Ændre leveranceadresse
Du kan gennem at opdatere adresseinformation sende ordren til en anden person eller til dig selv på en anden adresse. Køberen/giveren skal have et kundekonto hos os. Dette konto skal være oprettet med køberens personlige oplysninger.

Observer at du må vente med at ændre tilbage adressen til din egen indtil du har modtaget leverancebekræftelse via e-mail fra os. Leverancebekræftelsen sendes når din pakke er pakket ved vores lager, så der kan gå nogle dage afhængigt af hvad du har bestilt. 

Hvis du ønsker at ordren skal sendes til en anden adresse end den som du er bosat på rekommanderer vi altid at ordren betales med kort.

 

1. Gå in og opdatér modtageroplysningerne på mine sider, eller i kassen.
2. Skriv modtagerens navn i C/O feltet
3. Ret derefter din adresse til at modsvare modtagerens adresse.

Som alternativ til at sende en pakke som gave, er det også muligt at købe et gavekort på vores hjemmeside. På den måde kan modtageren selv vælge hvad han/hun ønsker at købe hos CDON.COM.



Venligst bemærk at dette kun gælder for forsendelser som sendes som brevpost.

Ordrer der bliver sendt med track and tracenummer (Mobiltelefoner eller forsendelser der enten overskrider kr. 1000 i værdi, eller 600 gram) kan kun udleveres til den person som ejer kundekontoet hos CDON.COM.

Vær også opmærksom på at C/O modtagerens navn ikke vil stå skrevet du på den leverancebesked som du modtager når ordren sendes fra os.

Obs! Vi gør også opmærksom på at det er dig som køber, der er ansvarlig for købet, ikke modtager.
Dette gælder f.eks. hvis ordren skal returneres iht. CDON.COM's købe- og leverancevilkår.