Gode råd til årets julehandel

  Sidste bestillingsdag for beregnet levering før juleaften er den 19/12 kl. 10:00. Observer dette kun gælder for produkter med julesymbol. For øvrige produkter gælder leveringstiden som er opgivet på det respektive produkt. Bestiller du produkter med forskellige leveringstider bliver din bestilling delt op i flere forsendelser, men du betaler kun for fragten 1 gang pr. ordre. Produkterne med julesymbolerne vil blive sendt først.

Kommer min bestilling inden jul?

Vi garanterer levering inden jul for de varer, som er mærket med julegavesymbol - dette forudsætter, at du bestiller inden sidste bestillingsdato. Varer, som er på lager, har en leveringstid på 1-5 hverdage. Hvis en længere leveringstid er angivet, er der tale om en bestillingsvare, som bestilles hos leverandøren, når din ordre registreres. I dette tilfælde er det leveringstiden - som fremgår på produktsiden - der gælder.

Min pakke er ikke ankommet inden for den lovede leveringstid, hvad gør jeg?

Postvæsenet har meget travlt op til jul og derfor kan der desværre opstå forsinkelser. Vi vil naturligvis gøre alt, hvad vi kan, for at hjælpe dig, hvis din forsendelse er forsinket, men vi beder dig om venligst at have tålmodighed i yderligere 1-2 dage, inden du kontakter vores kundeservice ang. din pakke – forsendelsen dukker i langt de fleste tilfælde op inden for et par dage.

Hvor længe gælder min returret på julegaver?

Returretten for julegaver gælder til og med den 18.januar 2019. Gem retur- og følgesedlen, som er med i pakken ved leveringen, til efter julegaven er overdraget, så eventuel returnering kan gennemføres så let og ukompliceret som muligt. OBS! For at returen skal kunne godkendes, skal produktet være ubrugt og i ubrudt original emballage.

Hvordan sender jeg en ordre som gave / hvordan ændrer jeg adresse?

Det er kun indehaveren af kundekontoen - og dermed ikke personen der står som c/o - som kan hente pakken på posthuset. Vi anbefaler derfor, at du køber et gavekort, hvis du vil sende en gave til en person, som bor på en adresse, hvor det ikke er muligt for dig selv at hente og overdrage pakken.

Hvad gør jeg, hvis adressen ikke er korrekt?

Hvis du på din ordrebekræftelse opdager, at din adresse er fejlagtig, så begynd altid med at opdatere adressen på Mine Sider. Kontakt herefter vores kundeservice, for en bekræftelse på, at opdateringen er gennemført.

Hvordan ser jeg status på min ordre?

Oversigt, status og Track & Trace på din ordre ser du let på Mine Sider. Vi har også et selvbetjeningssystem på vores kundeserviceside, hvor du automatisk kan få svar på ofte stillede spørgsmål.

Hvorfor leveres min ordre i flere pakker?

Vi har flere forskellige lagrer og samarbejdspartnere, og for at minimere leveringstiden vil din ordre ofte blive delt op i flere delleverancer. Hvis du har bestilt både varer, som er på lager og bestillingsvarer, i samme ordre, deler vi leverancen op efter fem hverdage, hvis det viser sig, at ordren ikke kan sendes samlet.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du returnerer ved hjælp at den returseddel, som fulgte med i pakken ved leveringen. Glem ikke at vedlægge en kopi af din følgeseddel, så vi kan se, hvor returen kommer fra. Så snart returen er modtaget og godkendt, sender vi en bekræftelse til dig på den e-mailadresse, som er registreret på din konto.

OBS! For at returen skal kunne godkendes, skal produktet være ubrugt og i ubrudt original emballage.
Hvis du har spørgsmål angående din retur, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvad gør jeg hvis jeg vil bytte en vare?

Ombytning håndteres i henhold til returretten. Du sender varen tilbage til os, ved at følge de returinstruktioner, som findes på følgesedlens bagside. Herefter registrerer du selv - via hjemmesiden - en ny ordre på den vare, du ønsker at bytte til. Følgesedlen er med i pakken sammen med varerne - og vi anbefaler, at du gemmer denne, indtil julegaven er overdraget.

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Rabatkoden eller gavekortet angiver du i kassen. Feltet for rabatkoden bliver synligt, når du har logget ind på din konto. Bemærk, at det er vigtigt at skrive koden præcis, som den ser ud i mailen, med store og små bogstaver på ret sted. Kodens værdi trækkes fra direkte på varernes pris, og vil dermed ikke fremgå som egen post på ordrebekræftelsen.