Fakturaspørgsmål

Hvis dine spørgsmål handler om status på betalninger, udløbsdatoer eller påmindelser beder vi dig kontakte vores faktureringsfirma Qliro. 

Email: kundeservice.dk@qliro.com
Web: https://www.qliro.com/dk#customer_service
Telefon: +4589871166


Qliros kundeservice har åbent:

Hverdage: 09.00 - 18.00

Jeg har et fakturaspørgsmål.

Hvis dine spørgsmål handler om status på betalninger, udløbsdatoer eller påmindelser beder vi dig kontakte vores faktureringsfirma Qliro.

OBS: Hvis din ordre er købt inden den 5/4-2016, er din faktura udstedt af Collector og ikke Qliro. Da gælder nedenstående:

Har du spørgsmål omkring din fakturabetaling, beder vi dig om at kontakte Collector. Du kan kontakte deres kundeservice her

E-Mail: customerservice.dk@collector.se


Hvilke betalingsalternativ tilbyder i?


Faktura
En faktura sendes til dig på email. Fakturaen skal betales inden 14 dage fra fakturadatoen.

Afbetalninger
Der findes flere forskellige afbetalingsmetoder. Den ene er en konto mulighed  hvor du betaler 1/24 af det totale beløb eller mindst 89 kr. i måneden. De andre muligheder er at afbetale i 6, 12 eller 36 måneder. Beløbet som skal betales månedsvis beregnes så ud fra den afbetalingsplan du har valgt. Administrationsgebyr forekommer på alle afbetalingsplaner.

For mere information om faktura og afbetalingsplaner henviser vi dig til Qliro.


Jeg har allerede betalt min faktura – hvorfor har jeg fået en påmindelse faktura?
Når fakturaen er forfaldet og beløbet ikke er nået at blive registreret hos Qliro endnu, så sendes der en påmindelse faktura via posten. Det kan tage op til 3 bankdage fra at betalningen er gjort til det er registreret hos Qliro og dette tages der selvfølgelig hensyn til inden der sendes en påmindelse faktura.

Vi henviser dig direkte til Qliro hvis du mener du har betalt i tide og alligevel har fået en påmindelse.
Vær opmærksom på at Qliro kun håndterer fakturaspørgsmål.


Jeg har fået en faktura, men ingen varer.
Fakturaen emailes samtidigt som din ordrer sendes fra lageret. Det indebærer at du kan modtage din faktura inden du har fået dine varer. For spørgsmål angående din faktura beder vi dig kontakte Qliro som håndterer vores fakturering.

 

Jeg har ikke fået nogen faktura?
Fakturan sendes til den e-mail som er registreret på din konto hos os samtidigt som at orderen sendes fra vores lager. Hvis du ikke har modtaget nogen faktura beder vi dig venligst kontrollere dine mapper i din mail som hedder uønsket post eller junkmail. Fakturan bliver aldrig sendt sammen med varerne – i pakken med dine varer findes i stedet en følgeseddel som viser hvilke varer der er i.

For spørgsmål angående din faktura beder vi dig kontakte Qliro som håndterer al vores fakturering. Qliro kan også sende fakturan ud til dig igen.

 

Hvad sker der med min faktura når jeg har sendt varer retur?
Bestemmer du dig for at returnere alle eller bare nogle af de varer du har bestilt, skal du selvfølgelig ikke betale for det du returnerer. Træk prisen for de varer du returnerer fra fakturaens beløb og indbetal det resterende beløb.

Skulle returvarerne ikke være registreret som kommet tilbage når den nye udløbsdato nærmer sig beder vi dig kontakte Qliro kundeservice så hjælper de dig.