Elektrolokomotiv H0 TRIX H0 (T25511) Digital DC Sound
4.590 kr.
Model: Med digital-dekoder og omfattende lyd- og lysfunktioner. Reguleret højkapacitetsmotor med inerti, centralt monteret. Drevet begge drivhjul og blindaksler i begge drivpunkter via kardan. Friktionsdæk. Knækstyret chassis til kurver. Tre vekslend
Model: Med digital-dekoder og omfattende lyd- og lysfunktioner. Reguleret højkapacitetsmotor med inerti, centralt monteret. Drevet begge drivhjul og blindaksler i begge drivpunkter via kardan. Friktionsdæk. Knækstyret chassis til kurver. Tre vekslende lys i kørselsretningen og 1 hvid baglygte (schweizisk lys), konventionel drift, indstilles digitalt. Belysningen kan ved solokørsel skiftes til 1 rød baglygte. Køresstyringssignal kan kobles separat digitalt. Frontsignal på lokomotivside 2 og 1, kan slukkes separat digitalt. Dobbelt A-lys-funktion. Ekstra førerhus belysning og maskinrumsbelysning kan indstilles separat digitalt. Belysning med vedligeholdelsesfrie varmhvide og røde lysdioder (LED). Detaljerig udførelse i metal med mange separate påsatte detaljer såsom kølrør til transformatorolie. Efterligning af førerrum og maskinrum. Med kantanlæg i drivhjulsgrupperne. Detaljeret tagudstyr med varmemodstande, tagledninger, isolatorer, lynsikringsspoler og tagbrædder og forskydningsstrømsaftager med enkel vippe. Kørbar minimumsradius 360 mm. Bremseslanger, skruekoblingsimitationer samt trin medfølger. Længde over buffer 18,9 cm. Forbillede: El-lokomotiv Be 4/6 fra Schweizerischen Bundesbahnen (SBB). Lokomotiv fra den første byggeserie. Trægrøn grundfarvesammensætning med gråt chassis. Med stangbuffer, førerdøre i fronten med overgangsplader, med særlige tandanlæg, med falsk faresignal og med Integra-Signum magnet. Køleslange langs siden med 6 lodrette holdere. Lokomotiv-driftsnummer 12306. Driftstilstand omkring 1950. OBS! Denne produktbeskrivelse er endnu ikke blevet oversat til dansk af vores oversættere. Derfor er teksten maskineoversat fra den tyske originaltekst.