Skrive en anmeldelse

• Sælges og sendes af CDON

Overvåg prisen på produktet

• Tegnefilm/animationsfilm, Familie, Disney, Barn
  • Blu-ray
  • Dansk udgave
Vilde Rolf
Fra Walt Disney Animation Studios kommer “Vilde Rolf”, et hylende morsomt arkadespils-eventyr. I årtier har Rolf stået i skyggen af Fix-det Felix Jr., helten i deres spil, der altid redder dagen. Træt af at spille skurk, tager Rolf sagen i egne store hænder og tager ud på en rejse tværs over arkaden, gennem fl ere generationer af videospil, for at bevise, at han har hvad der skal til for at være en rigtig helt. På sin færd møder Rolf den seje Sergeant Calhoun fra action-spillet Hero’s Duty og den iltre Vanilje von Schlick fra racerspillet Sugar Rush, der måske går hen og bliver hans første rigtige ven. Men alt går skævt når en fjende bliver sluppet løs, og truer hele arkaden og Vanilje. Der er masser af fart på i “Vilde Rolf”,, og bonusmaterialet indeholder blandt andet Papirfl yveren, der vandt en Oscar® i kategorien ”Bedste animerede kortfilm”

Vilde Rolf smadrer internettet
I dette nye eventyr fra Disney forlader Rolf og Vanilje deres arkade og begiver sig ud i den uudforskede, vidstrakte og spændende internetverden, som måske eller måske ikke overlever Rolfs ballade. Ballademageren Rolf og hans veninde Vanilje von Schlick, begge to fra videospilsverden, sætter alt på spil, når de begiver sig ud i ”world-wide-webben” for at lede efter reservedele til Vaniljes videospil, Sugar Rush. Det viser sig at være sværere, end de tror, og sammen skal de få hjælp af internettets indbyggere for at finde, det de leder efter.
Format:
Dolby Digital 5.1
DTS HD - Master Audio 7.1