Marketing Automation for Dummies

(Hæftet)

Marketing Automation for Dummies
Tip en ven
154 kr
Gem i ny ønskeseddel
Du skal vælge en størrelse inden du kan lægge varen i varekurven.

Forventet leveringstid:  6-9 arbejdsdage

Fragt: 29 kr

Sælges af Adlibris 3,5 / 5 med 2047 anmeldelser.

Resultat af kundebedømmelse 3,5 / 5
Leverancetid 3,3 / 5
Emballeringskvalitet 3,8 / 5
Mere fra Adlibris Adlibris er en samarbejdspartner på CDON Marketplace Bedømmelsen gives af kunder, som har handlet hos merchant Adlibris, og bedømmes ud fra leverancehastighed samt hvor godt varen er emballeret.

Multiply the effectiveness of your campaigns with marketing automation

Marketing automation technology has been shown to dramatically increase lead conversions and average deal sizes as well as improving forecasting and customer segmentation. A subset of CRM, it focuses on defining, scheduling, segmenting, and tracking marketing campaigns. This friendly book demystifies marketing automation in straightforward terms, helping you leverage the tools and handle the processes that will enable a seamless integration with your CRM program. Learn to establish a buyer profile, assess your needs, select tools, create a lead scoring model, and much more.

  • Marketing automation is a next-generation, CRM-related tool for increasing lead conversions and improving forecasting and customer segmentation
  • This book provides an easy-to-understand introduction to the tools and technology, helping you evaluate your current processes, choose the appropriate tools, and follow best practices in making the most of them
  • Written by Mathew Sweezey, Marketing Automation Evangelist at Pardot (ExactTarget), a leading provider of marketing automation solutions
  • Covers working with the marketing lifecycle, evaluating your assets, integrating marketing automation with CRM and with other processes, nurturing your leads, and using marketing automation to reach buyers via e-mail, social media, and more

Marketing Automation For Dummies is the ideal guide to get you up and running with marketing automation, putting your business on the cutting edge and enhancing your competitiveness.

Nedenstående information stammer fra CNET, CDON.COM kan ikke garantere for, at denne information er korrekt.
Forlag: For Dummies Kategori: Erhvervs & markedsførring
Forventet leveringstid: 6-9 arbejdsdage Indbindingstype: Hæftet
ISBN: 9781118772225 Antal sider: 298
Sprog: Engelsk
Titel: Marketing Automation for Dummies Forfatter: Mathew Sweezey
Releasedato: 2014-04-01 Edition:
Serie:
Nedenstående information stammer fra CNET, CDON.COM kan ikke garantere for, at denne information er korrekt.
Antal omtaler: 0 Gennemsnitlig vurdering: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Forsikringsvilkår

  • Reparation eller erstatningsprodukt med tilsvarende ydelse.
  • Erstatning ved skader forårsaget af en pludselig og uforudset udefrakommende hændelse, som f.eks. trykskade, knusningsskade, fugt/vand, lyn/torden/overspænding.
  • Erstatning ved funktionsfejl, der ikke dækkes af garantien eller reklamationsretten.
  • For mobiltelefoner er selvrisikoen 395 kr. ved en skade. For øvrige produkter gælder forsikringen uden selvrisiko.

Læs de komplette forsikringsvilkår

Information om – CDON produktforsikring

}

Tip en ven

Delbetaling

Dette produkt kan delbetales som følger:

  • 131 kr /måned - 6 måned, 0% rente (395 kr oprettelsegebyr, 39 kr gebyr girokort)
  • 93 kr /måned - 12 måned, 0% rente (495 kr oprettelsegebyr, 39 kr gebyr girokort)
  • 59 kr /måned - 36 måned, 14.95% rente (495 kr oprettelsegebyr, 39 kr gebyr girokort)

Omkostningsberegningen inkluderer ikke opsætnings- og administrationsgebyr.

Vælg Delbetaling som betalingsmåde i kassen.

Mere information »