Service er marketing

(Hæftet)

Service er marketing
Tip en ven
251 kr
Gem i ny ønskeseddel
Du skal vælge en størrelse inden du kan lægge varen i varekurven.

Forventet leveringstid:  6-9 arbejdsdage

Fragt: 29 kr

Sælges af Adlibris 3,5 / 5 med 917 anmeldelser.

Resultat af kundebedømmelse 3,5 / 5
Leverancetid 3,1 / 5
Emballeringskvalitet 3,9 / 5
Mere fra Adlibris Adlibris er en samarbejdspartner på CDON Marketplace Bedømmelsen gives af kunder, som har handlet hos merchant Adlibris, og bedømmes ud fra leverancehastighed samt hvor godt varen er emballeret.
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed.

Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Læs blandt andet om:
Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse
Servicebeviset
Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder
Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints
Drift og implementering af serviceydelser
Nedenstående information stammer fra CNET, CDON.COM kan ikke garantere for, at denne information er korrekt.
Forlag: Gyldendal Business Kategori: Diverse, Erhvervs & markedsførring
Forventet leveringstid: 6-9 arbejdsdage Indbindingstype: Hæftet
ISBN: 9788702120424 Antal sider: 206
Sprog: Dansk
Titel: Service er marketing Forfatter: Søren Bechmann
Releasedato: 2012-01-01 Edition:
Serie:
Nedenstående information stammer fra CNET, CDON.COM kan ikke garantere for, at denne information er korrekt.

Giv os din mening, skriv en omtale!

Skriv en anmeldelse
Antal omtaler: 0 Gennemsnitlig vurdering: 0
0%
0%
0%
0%
0%

Operatør
Vælg hvilken mobiloperatør du vil bestille, fx. Call Me.

Type af abonnement
Nyt mobilnummer - hvis du vil have et nyt telefonnummer.
Flyt mobilnummer - skift operatør og behold dit nuværende telefonnummer. Dit nuværende abonnement må ikke længere være i binding.

Abonnementer
Vælg det mobilabonnement, der passer dig bedst. Her finder du aktuel prisinformation.


Bindingsperiode
Bindingsperioden angiver, hvor længe du er bundet til dit abonnement. Husk på at du ikke kan opsige aftalen før din bindingsperiode er udløbet.

Forsikringsvilkår

  • Reparation eller erstatningsprodukt med tilsvarende ydelse.
  • Erstatning ved skader forårsaget af en pludselig og uforudset udefrakommende hændelse, som f.eks. trykskade, knusningsskade, fugt/vand, lyn/torden/overspænding.
  • Erstatning ved funktionsfejl, der ikke dækkes af garantien eller reklamationsretten.
  • For mobiltelefoner er selvrisikoen 395 kr. ved en skade. For øvrige produkter gælder forsikringen uden selvrisiko.

Læs de komplette forsikringsvilkår

Tip en ven

Delbetaling

Dette produkt kan delbetales som følger:

  • 147/måned - 6 måned, 0% rente (395 kr oprettelsegebyr, 39 kr gebyr girokort)
  • 101/måned - 12 måned, 0% rente (495 kr oprettelsegebyr, 39 kr gebyr girokort)
  • 63/måned - 36 måned, 14.95% rente (495 kr oprettelsegebyr, 39 kr gebyr girokort)

Omkostningsberegningen inkluderer ikke opsætnings- og administrationsgebyr.

Vælg Delbetaling som betalingsmåde i kassen.

Mere information »